Wednesday, October 24, 2012

Cara Untuk Menghangatkan Keinginan Seks!

Adakah anda letih dan bosan hidup dalam alam perkahwinan yang kurang seri hubungan seksnya? Adakah anda rasa sangat susah hendak menggoda pasangan anda untuk mengadakan hubungan seks? Adakah anda telah mencuba sedaya upaya untuk mengadakan hubungan seks, tetapi suami anda bertindak dingin terhadap diri anda? Jika jawapan bagi soalan di atas adalah ya, anda perlu lakukan sesuatu kerana ia mungkin akan menjadi kekal jika anda tidak berbuat sesuatu.

Berikut adalah antara tip dari pakar untuk menghangatkan hubungan seks dengan pasangan anda:


Periksa diri anda

Kenapa hubungan seks anda berdua tidak hangat atau tidak kerap? Adakah kerana tiada masa atau tertekan dengan dugaan hidup. Sebelum anda mencari jalan penyelesaian, anda perlu melihat kenapa ia berlaku. Cari punca kenapa anda berdua tidak melakukan hubungan seks. Selain sebab emosi seperti tertekan, anda pelru juga siasat sebab fizikal. Adakah diri anda tidak lagi menggoda pada pasangna anda? Adakah anda tidak tertarik pada pasangan anda dari segi seksual? Adakah suami anda menghadapi masalah seperti tertekan dengan hidup, kesihatan yang teruk dan sebagainya. Kurangnya hubungan seks menandakan perkahwinan anda tidak bahagia dan ada masalah. Jika anda tidak tahu bagaimana hendak mengenal pasti punca, anda boleh bertanya pada pakar iaitu kaunselor. Dengan mengenal pasti punca, anda akan lebih tahu bagaimana hendak selesaikan masalah yang melanda diri anda.

Dapatkan perhatian dari suami anda

Tip kedua untuk mengembalikan kehangatan mengadakan hubungan seks adalah menggoda kembali suami anda. Serang emosi pasangan anda secara halus. Pakai pakaian yang menggoda mata pasangan anda. Jika anda rasa anda tidak mampu, fikirkan nikmat yang bakal anda dapat nanti. Berbekalkan semangat ini, anda goda suami anda. Ada dua perkara yang anda perlu goda iaitu emosi dan mata pasangan anda. Seks akan lebih nikmat jika ia datang dari hati atau kehendak hati berbanding nafsu. Anda perlu layan suami dengan lemah lembut dan baik. Penuhi kehendak suami anda, secara tidak langsung suami anda akan mula bernafsu kembali pada diri anda.

Kurangkan tekanan

Pembunuh utama hubungan seks adalah perasaan tertekan. Terlalu banyak tekanan akan menyebabkan lelaki tidak boleh fokus pada hubungan seks. Jadi prestasi mereka akan mengecewakan anda. Akhirnya, mereka tidak berminat langsung hendak mengadakan hubungan seks dengan anda.Ambil tahu apa yang menyebabkan suami anda tertekan. Kemudian, anda cuba kurangkan tekanan yang di hadapi olehnya. Apabila tekanan yang di hadapi suami berkurangan, hubungan seks anda berdua akan kembali pada sedia kala.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More