Wednesday, October 24, 2012

Zon Berahi Lelaki!

Terdapat salah faham yang meluas oleh ramai wanita, dan juga oleh ramai lelaki yang menganggap mereka mempunyai perasaan seksual hanya ada pada zakar atau kepala zakar mereka sahaja. Ini terjadi disebabkan ramai lelaki sering dididik untuk perasaan sensasi badaniah berlaku apabila zakar menjadi keras.

Sebenarnya, terdapat banyak zon berahi pada lelaki dan kanak-kanak lelaki dapat diaktifkan apabila badan dalam keadaan relaks asalkan zon tersebut dapat dirangsang dengan cara yang lembut. Rangsangan zon ini dalam keadaan santai yang lembut boleh memberi perasaan keseronokan yang bukan sahaja menegangkan kepala zakar, bahkan boleh menyebabkan beberapa jenis tindak balas orgasm yang kukuh.


Terdapat satu tinjauan pelbagai zon erotik di tubuh lelaki, dan bagaimana untuk merangsang sensasi dalam zon ini. Anda boleh merangsang diri anda di zon ini sendiri atau pasangan anda boleh melakukannya kepada anda.

Skrotum Dan Buah Zakar

Kulit skrotum dan kandungan dalam skrotum, termasuk buah zakar, sangat sensitif kepada rangsangan erotik. Apabila merangsang bahagian-bahagian ini, genggam menggunakan keseluruhan tangan anda, panaskannya di dalam tangan anda, dan mengurut perlahan-lahan dengan pergerakan pencengkam. Memanaskan dan mengawal skrotum memberikan perasaan di seluruh kawasan kemaluan. Rangsangan skrotum juga meningkatkan peredaran darah dan kebengkakkan di semua organ-organ genital sekitar skrotum.
Cara terbaik untuk meransang buah zakar adalah melalui pergerakan beralun lembut dengan jari anda. Juga gelikan kulit skrotum dengan hujung jari anda. Sebahagian daripada zakar sebenarnya tersembunyi sebahagiannya di dalam dan sebahagiannya di sebalik kantung zakar.Untuk merasainya gunakan hujung jari anda antara buah zakar atau pada sebelah bawah skrotum, anda boleh mengurut sebahagian daripada zakar. Urutan tajam dengan hujung jari anda dapat memberikan sensasi yang paling hebat kepada akar yang tersembunyi di zakar.

Puting Payudara Dan Di Sekitarnya

Puting seorang lelaki adalah zon berahi yang penting, dan seorang lelaki mempunyai payudara seperti seorang wanita, walaupun payudara seorang lelaki adalah lebih kecil dan rata berbanding dengan seorang wanita. Sebenarnya seorang lelaki mempunyai struktur payudara yang sama dengan wanita, tetapi ia tidak dibangunkan untuk mempunyai kapasiti menghasilkan susu. Ini bermakna payudara seorang lelaki mempunyai kapasiti erotik yang sama seperti payudara seorang wanita.

Kawasan Antara Zakar Dan Dubur

Sebenarnya Zakar dapat dilihat sebagai sebahagian daripada permulaan badan yang lebih besar di rantau prostat dan di hadapan dubur, dan sampai ke hujung zakar. Uretra juga melalui struktur ini. Bahagian antara kaki anda akan merasa berahi apabila seksual anda teruja.
Apabila rangsangan mekanikal dilakukan, kawasan ini memberi perasaan hebat. Anda boleh merangsang kawasan ini dengan memerah antara jari anda. menekan terhadap uretra atau mengurut ke bawah sepanjang uretra. Anda perlu menukar rangsangan antara lembut dan keras untuk menimbulkan pelbagai jenis perasaan.

Kawasan Antara Pusat dan Pundi Kencing

Pusat adalah satu titik erotik, dan begitu juga dengan struktur di tengah-tengah perut antara pusat dan zakar. Struktur ini mengandungi alur antara otot perut. Struktur di dalam alur ini adalah sangat sensitif. Pusat ini boleh dirangsang dengan meletakkan jari anda ke dalamnya, dan dengan menggeletek jari anda jauh ke dalam pusat.
Disini juga, anda perlu bergilir menggeletek dengan ringan, lembut, perlahan, dan dengan keras serta tajam. Rangsangan ini memberikan sensasi yang merebak dari pusat kepada persekitaran, dan merebak turun sehingga ke hujung zakar anda, memberikan perasaan yang sangat menggelikan di zakar anda. Anda boleh merangsang alur antara pusat dan zakar dengan mengurut atas dan ke bawah dengan hujung jari anda.

Persekitaran punggung dan dubur

Bahagian dalam punggung menimbulkan perasaan erotik yang mendalam dengan keintiman yang sangat istimewa. Untuk melakukannya, anda perlu menggerakkan jari anda ke bawah di antara punggung dari tulang belakang kepada akhir bertentangan antara kaki, dan perlahan-lahan mengurut bahagian dalam punggung dengan hujung jari anda.

Prostat

Prostat berada di hadapan dubur dan akan melalui urethra. Kelenjar ini menghasilkan banyak cecair likat dalam air mani. Anda boleh merangsang dari luar dengan menekan agak kental menggunakan jari di hadapan dubur. Tekan jari anda ke dalam alur ini dan menolak ke hadapan sedikit. Anda juga boleh merangsang prostat dengan memasukkan jari anda ke dalam dubur dan urut prostat melalui dinding hadapan dubur.

Merasakan kedatangan cecair melalui uretra anda dan menitis keluar melalui lubang kencing, menambah keterujaan fizikal.
Bahagian prostat juga mempunyai perasaan seksual sendiri, urutan di prostat yang digabungkan dengan rangsangan dubur boleh mencetuskan satu bentuk orgasma yang mempunyai impak psikologi yang mendalam dan gembira daripada orgasme zakar biasa.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More